Prokuktų Prisatymas/Grąžinimas

Prokuktų Prisatymas/Grąžinimas

Parduotuvės taisyklės

Pristatymas:

Prekės užsakytos darbo dienomis iki 14 val. yra išsiunčiamos tą pacią dieną, pristatomos per 1-3 darbo dienas.

  • Lietuvos pašto registruota pirmenybine siunta;
  • DPD kurjerių pristatymo būdais;
  • Pristatymas paštomatais ;

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas:

Internetu pirktos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

Prekė turi būti nesugadinta;

Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, su nepažeistomis ir nenukirptomis etiketėmis;

Kartu su grąžinama preke turi būti pateiktas prekės įsigijimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita);

Prekių grąžinimo procedūra:

Prekes reikia išsiųsti per Lietuvos paštą – registruota siunta arba per paštomatą.

Netikusias prekes reikėtų siųsti adresu:

 Vilniaus r. Rudamina, Laimės g. 2. Dėl kitu gražinimo adresų reikia kreiptis į pardavėją.

Po išsiuntimo, siuntos sekimo kodą reikia atsiųsti mums el. paštu niko.infoline@gmail.com. Taip pat laiške reikia nurodyti grąžinamo užsakymo numerį ir jeigu užsakymas buvo apmokėtas kurjeriui pristatymo metu – banko sąskaitos numerį, gavėjo vardą ir pavardę. Jeigu užsakymas buvo apmokėtas pavedimu – pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas mokėjimas. Siuntinys turi būti saugiai supakuotas, kad siuntimo metu turinys nebūtų pažeistas.Pirkėjas prisiima atsakomybę už saugų siuntos supakavimą, kad pristatymo metu siuntos turinys nebūtų pažeistas ar prarastas.

Pinigų grąžinimas:

Pinigai grąžinami per 5 d. d. nuo siuntos grąžinimo dienos pardavėjui.

Netinkamos kokybės prekių grąžinimas:

Aptikę gaminyje broką informuokite mus apie tai telefonu ar elektroniniu paštu. Jeigu gaminys yra brokuotas, taikome garantija 60d. dienų. Pirkėjas turi galimybę pakeisti į kitą gaminį, atsiimti pataisyta gaminį arba susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Dėmesio! Pardavėjas turi teisę nepriimti atgal juvelyrinius papuošalus jeigu:

Prekės turi mechaninių pažeidimų;

Prekės buvo paveiktos aukštų temperatūrų ar cheminių medžiagų;

Yra matoma techninio remonto pėdsakų, kurį atliko pats pirkėjas ar trečioji šalis;

Nesilaikymas juvelyrinių dirbinių saugumo.

Kitos taisyklės:

Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tik tiesioginius materialius nuostolius.

Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės

adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 

Kaip Pirkti?

Išsirinkite patinkančią prekę, nurodykite norimą pirkti kiekį ir spauskite „Įdėti į krepšelį“. Jei reikia daugiau informacijos, rašykite niko.infoline@gmail.com. Jei jau išsirinkote viską, ko pageidaujate, keliaujate į „Peržiūrėti krepšelį“. Jei nusprendėte, kad kurios nors prekės pirkti nenorite, galite ją pašalinti – paspauskite „Trinti“. Jei viskas gerai, spauskite „Tęsti atsiskaitymą“. Paspaudę „Tęsti atsiskaitymą“ keliaujate į puslapį „Apmokėti“. Čia išsirinksite, kaip apmokėsite už prekes.